Podrška i reklamacije

Brend fonTELe.ba maksimalno je posvećen kupcima i njihovom zadovoljstvu. Zato činimo sve što je u našoj moći da iskustvo kupovine u fonTELe.ba učinimo što prijatnijim. Želimo da kupljeni uređaji do kupca stignu bez oštećenja bilo koje vrste i da ih dugo koristite. Kako bi to bilo moguće, transport uređaja do našeg skladišta, kao i njihovo skladištenje, obavlja se isključivo u skladu s preporukama i propisima proizvođača.

U fonTELe.ba briga o kupcima nastavlja i nakon kupovine, kroz našu Službu za brigu o potrošačima. Služba za brigu o potrošačima je na raspolaganju svim kupcima koji iskuse bilo kakav problem u radu kupljenog uređaja ili žele da ulože reklamaciju bilo koje vrste.

Reklamacija i povrat robe su mogući ako:

  • Prilikom prijema pošiljke - ako je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke.
  • Prije prvog puštanja u rad kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo.
  • Prilikom prvog puštanja u rad - ako je uređaj neispravan obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu.
  • Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onoga koji ste naručili – obavijestiti prodavca
  • Ako proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tijekom transporta - obavijestiti prodavca.

Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan popravak obaviti u roku od 45 dana od prijema uređaja, a u suprotnom je dužan uređaj zamijeniti drugim, ekvivalentnim i besprijekornim uređajem.

Primili ste uređaj koji niste naručili? Iskreno vam se ispričavamo zbog nastale situacije. Potrebno je napraviti prijavu na e-mail adresu info@fontele.ba.

Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ako proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti u roku 8 dana ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno spakovan proizvod (za robu sa garancijom). fonTELe.ba prima samo originalno zapakiran proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.

Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na mail info@fontele.ba.

Napomena!
U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.