Šifra: DI7

DBZ FighterZ PS4 (Digitalni kod)


49,00 KM Cijena za gotovinu, pouzećem ili kartice jednokratno

Brza kupovina

Do besplatne dostave nedostaje vam još 151,00KM

Provjerite dostupnost proizvoda u fonTELe.ba poslovnicama

Nudimo opciju povrata proizvoda unutar 15 dana

KAKO REDEEMATI IGRICU

Kod možete kupiti na jedan od sljedećih načina:
- U poslovnicama fonTELe.ba
- Online narudžbom (plaćanje karticom jednokratno, kao i plaćanje pouzećem)

Isporuku kodova naručenih online koji su plaćeni karticom vrši se putem broja telefona ili putem e-maila.

Isporuka se vrši do 8 sati nakon narudžbe.


Za PS4:

Ulogujte se na svoj račun na PS4 i pristupite PlayStation Store-u. To treba da bude registrovani račun sa internet pristupom.
Sa menija prodavnice, skrolajte nadole do dna lijeve trake sa opcijama i izaberite "Pošalji kodove" (Redeem Codes).
Vaš vaučer bi trebao da sadrži 12-cifreni kod koji sada možete unijeti u ovo polje. Ako je kod kupljen kao digitalna kupovina, poput one preko Amazona, možda ćete ga imati samo u emailu. Primjer koda bi izgledao ovako: 94GP-QTNL-KKNN.
Kliknite na "Pošalji" (Redeem). Tada će se kredit (ili sadržaj) biti primijenjen na vaš račun.

ZA PS5:

Logujte se na svoj profil i idite na settings (postavke)

Screenshot of PS5 screen homepage

Odaberite Users and Accounts (korisnici i profili)

Screenshot of PS5 Settings page

Odaberite Account, potom Plaćanja i pretplate (Payment and subsriptions)

Screenshot of Account page in PS5 Settings

Odaberite Redeem Codes

Screenshot of Payments and Subscriptions page on PS5

Ukucajte kod i kliknite Redeem

Screenshot of Redeem Codes page on PS5

Na browseru

Logujute se pod svojim accountom na Playstation Store.

Screenshot of expanded profile menu when you click your profile photo on the PlayStation site

Kliknite na svoju ikonu i u meniju odaberite Redeem Code

Unesite kod i kliknite Redeem.

Screenshot of the code redemption pop-up on the PlayStation site

Tehničke karakteristike

Brend Playstation
Tip Igrica za PS4
Trajanje Trajna

Imate pitanje u vezi s proizvodom? Molimo Vas ne ustručavajte se. Kontaktirajte nas preko kontakt forme ispod:

Plaćanje na internetskoj trgovini fontele.ba vrši se u konvertibilnim markama (KM/BAM). Cijene su maloprodajne, izražene u konvertibilnim markama s pripadajućim PDV-om. Na redovne maloprodajne cijene odobravamo popuste za gotovinsko, virmansko i jednokratno kartično plaćanje dok se za kartično plaćanje na rate plaćate maloprodajnu cijenu proizvoda bez popusta.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za internet trgovinu. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili sedmične akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.

Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Online plaćanje

fonTELe.ba internet trgovina vam nudi mogućnost sigurnog online plaćanja na sljedeće načine:

  • Pouzećem pošiljke
  • debitnim platnih kartica svih banaka
  • kreditnih i shopping platnim kartica UniCredit banke
  • virmansko plaćanje (popunite zahtjev za predračun firme)
  • putem Online kredita preko Mikrofina (popunite zahtjev za kredit).

Plaćanje u trgovinama

U prodajnim objektima kompanije fonTELe.ba možete koristiti više načina gotovinskog i bezgotovinskog plaćanja, koje možete i kombinirati. Na raspolaganju su vam:

  • gotovinom
  • debitnim platnih kartica svih banaka
  • kreditnih i shopping platnim kartica ( UniCredit, Raiffeisen , Intesa Sanpaolo, American Express, Diners Club)
  • virmansko plaćanje
  • kupovina na rata za penzionere federalnog PIO/MIO zavoda
  • sindikalni krediti
  • kreditnom linijom BBI banke
  • mikrokreditnim fondacija MIKROFIN I EKI
  • vaučerima
  • lova.ba aplikacijom
Kontaktiraj našu podršku: 061 104 006

Kontaktiraj našu podršku:

Naruči telefonski i reci šifru: DI7

DBZ FighterZ PS4 (Digitalni kod)

Naruči telefonski i reci šifru: DI7

Povrati i reklamacije

Brend fonTELe.ba maksimalno je posvećen kupcima i njihovom zadovoljstvu. Zato činimo sve što je u našoj moći da iskustvo kupovine u fonTELe.ba učinimo što prijatnijim. Želimo da kupljeni uređaji do kupca stignu bez oštećenja bilo koje vrste i da ih dugo koristite.

Kako bi to bilo moguće, transport uređaja do našeg skladišta, kao i njihovo skladištenje, obavlja se isključivo u skladu s preporukama i propisima proizvođača.

U fonTELe.ba briga o kupcima nastavlja i nakon kupovine, kroz našu Službu za brigu o potrošačima. Služba za brigu o potrošačima je na raspolaganju svim kupcima koji iskuse bilo kakav problem u radu kupljenog uređaja ili žele da ulože reklamaciju bilo koje vrste.

Reklamacija i povrat robe su mogući ako:

  • Prilikom prijema pošiljke - ako je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke.
  • Prije prvog puštanja u rad kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo.
  • Prilikom prvog puštanja u rad - ako je uređaj neispravan obavijestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu.
  • Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onoga koji ste naručili – obavijestiti prodavca.
  • Ako proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tijekom transporta - obavijestiti prodavca.
  • Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan popravak obaviti u roku od 45 dana od prijema uređaja, a u suprotnom je dužan uređaj zamijeniti drugim, ekvivalentnim i besprijekornim uređajem.
  • Primili ste uređaj koji niste naručili? Iskreno vam se ispričavamo zbog nastale situacije. Potrebno je napraviti prijavu na e-mail adresu info@fontele.ba.

Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ako proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti u roku 15 dana ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno spakovan proizvod (za robu sa garancijom).

fonTELe.ba prima samo originalno zapakiran proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.

Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na mail info@fonTELe.ba.

Napomena:
U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.

Znamo da iskustvo dobre kupovine ne čine samo širok asortiman i odlični uvjeti i načini plaćanja, već da vam je podjednako važno da kupljeni proizvodi brzo i sigurno stignu do odredišne adrese. Proizvodi kupljeni kod nas na Vašu adresu stižu brzo i sigurno. Garantiramo isporuku za svaki proizvod za koji je prethodno potvrđen datum isporuke. Naša posvećena ekipa logistike radi naporno kako bi omogućili da svaka pošiljka bude sigurna i da stigne u željenom roku. Unaprijedili smo naše procese isporuke kako bismo Vam pružili najbolje iskustvo. Efikasno pratimo put svakog proizvoda od našeg skladišta do Vaših vrata. Sve pojedinosti o načinima isporuke pročitajte u nastavku.

Isporuka robe u saradnji sa brzom poštom

  • Za uređaje čija masa po jedinici ne prelazi 20 kg a čija je vrijednost viša od 200 KM - usluga dostave je besplatna i vrši se do ulaza u dvorište ili zgradu.
  • Proizvode dostavljamo na području cijele Bosne i Hercegovine brzom poštom Express One.
  • Besplatna dostava ne obuhvata proizvode iz asortimana bijele tehnike, klima uređaja, televizora dijagonale ekrana 50 inča i većih, uređaja čija masa prelazi 20 kg.

fonTELe.ba premium dostava (dostupna samo za Sarajevo)

Korisnicima ove usluge garantiramo isporuku uređaja bez oštećenja putem naših vlastitih vozila. Uređaj iz našeg centralnog skladišta stiže direktno do kupca, u originalnoj proizvođačkoj ambalaži. Drugim riječima, prema vašim paketima ćemo se ophoditi s najvećom pažnjom, čime se mogućnost fizičkog oštećenja u toku transporta svodi na minimum.

Što spada u uslugu:

  • Unos uređaja u kuću ili stan u prvu prostoriju (ako uređaj nije “izvangabaritni”)
  • Raspakiranje i provjera fizičkog stanja uređaja
  • Unos uređaja u kuću ili stan moguće je izvršiti ako postoje minimalni uvjeti da se uređaji sigurno unesu (dovoljna širina hodnika, stepeništa, ulaznih vrata i ostalih prolaza na putanji. Potrebno je da je stepenište osigurano ogradom, a prilaz do objekta gdje se isporučuje roba nesmetan)
  • “Izvangabaritne” uređaje isporučujemo samo do ulaza u zgradu ili dvorište
  • Ova usluga ne podrazumijeva montažu uređaja na električne, vodovodne instalacije, kao i samu deblokadu uređaja
  • U ovu uslugu ne spada iznošenje starih uređaja, kao i ambalaže s raspakiranih uređaja iz stana, kuće ili dvorišta

Pošiljku plaćate kuriru prilikom dostave.

Pravno ste lice? Pošaljite zahtjev za predračun putem kontaktnog obrasca ispod. Naš stručnim tim će Vam poslati ponudu u nakraćem roku.

Ukoliko preferirate telefonski kontakt, slobodno nas nazovite na broj 061 632 648.

Slični proizvodi